hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| برپایی جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من تا 30 بهمن

هرمزگان| برپایی جشنواره فیلم و عکس هرمزگان من تا 30 بهمن

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان از برپایی جشنواره فیلم و عکس با عنوان «هرمزگان من» در استان خبر داد و گفت: منتظر نگاه هنری هنرمندان استان به آئین و رسوم، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و سنت‌های استان در این جشنواره هستیم.

رضا برومند اظهار داشت: این جشنواره با هدف افزایش مشارکت هنرمندان استان در معرفی بهتر استان هرمزگان طراحی‌شده است.

او افزود: با برگزاری جشنواره هرمزگان من به دنبال توجه دادن هنرمندان و معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، میراث ملموس و ناملموس شامل آئین‌ها، رسوم و سنت‌های هرمزگان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان گفت: این جشنواره در سه بخش شامل بخش عکس، بخش فیلم‌های مستند و بخش فیلم موبایلی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیس نقدی اهدا خواهد شد ضمن آنکه امکان خرید آثار فاخر تولیدی هنرمندان نیز با توافق دوجانبه فراهم خواهد بود.

برومند از برگزاری جشنواره و پذیرش آثار از تاریخ ۱۲ تا ۳۰ بهمن خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن زمینه‌ها مراسم معرفی برگزیدگان در دهه سوم اسفندماه سال جاری برگزار کنیم.

او ضمن تأکید و درخواست از هنرمندان برای استفاده از نگاه هنری در معرفی زیبایی‌های استان گفت: تنها راه شرکت در این جشنواره و ارسال آثار از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی WWW.HORMOZGANEMAN.IR است که هنرمندان بایستی با مراجعه به نشانی فوق نسبت به ارسال آثار هنری خود اقدام کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد